dimecres, 16 de febrer del 2011

Nou semestre, més emocions!

Un nou semestre estem començant i m'adono que cada cop hi ha més confiança amb les meves companyes.

Es respira un ambient càlid, on, potser per la temàtica de les noves assignatures, molts sentiments i experiències personals surten a la llum generant un cúmul d'emocions tendres i respectuoses.

Intueixo que aquest semestre serà intens, ens espera molta feina a fer, moltes coses a aprendre, a treballar... però de ben segur que ens serà de profit!!

A poc a poc m'adono, que tots els aprenentatges que estem adquirint al llarg d'aquests anys no tan sols ens serveixen per aprendre sobre la nostra futura professió docent sinó també per avançar i crèixer com a persones.

A mi, personalment, m'ajuda a conèixer-me amb més profunditat, a reflexionar sobre la meva pròpia manera de ser, sobre les meves experiències viscudes, a acceptar-me com som amb els meus punt febles i punts forts. En definitiva, m'adono que en aquest procés de formació estic aprenent a avançar en aquest meravellós i complicat camí de la vida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada